Jaha, tiden går

Julen kom. Och gick. Den var mycket bra. Det var nyår också. Dubbelnyåret med. Planerna för ordinarie nyår blev inställda pga sjukdom och vi hade en av de mysigaste nyåren ever tror jag. Men lika bra var det när vi körde nyår igen lördagen efter. God mat och friskt sällskap.
 
Är ju nyligen hemkommen från NY, igen kan man nästan säga. Lika bra som alltid. Tänk att jag aldrig tröttnar på den staden. Började dock arbetsveckan med att vabba idag. Men nu är snoret och hostan under kontroll så imorgon blir det dagmammorna igen. Känns som om både föräldrar och barnet behöver det ;-)

Kommentarer
Postat av: jessica

Hej och vad kul att du skrev en liten rad :)

Klart det är lite pirrigt, jag är glad att jag hittade Carro och Madde och hängde på dem :)

Annars hittar man nog alltid någon att vara med! Eller ragga upp en kompis och ta med!

kram!

2014-01-20 @ 21:22:49
URL: http://jessicaochlivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0