snuddat

Har varit ett par nätter med dålig sömn. Det tar verkligen på mig. Lägg till en liten kille som kommit i trotsåldern (var det så här jobbigt det kunde vara med barn?) och kombon är inte direkt super.

Så igår fick jag nog mit första föräldrarelaterade halvsammanbrott. Det där när jag önskar att jag inte alls var ledig och istället hade varit på jobbet och O hos dagmammorna. Hur jag hanterade det? På ett mycket sunt sätt skulle jag sägga. Hällde upp en liten skål med onyttigheter till oss båda, gick upp på övervåningen och lade oss i sängen och läste varsin bok. Sen somnade O och jag andades i en halvtimme.

Kommentarer
Postat av: ulle

Helt rätt! Kram!!

2013-07-03 @ 19:34:28
Postat av: Therese

Hoppas på att detta är en universallösning för det lät väl komma några fler sammanbrott gissar jag ;-)

2013-08-15 @ 12:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0