Long time no seen

Men hjälp vad tiden går och vad lite jag skriver. Men det kan ha sina förklaringar, det vet alla som bloggar.
Sen sist så fortsätter jag at "jobba med mig själv" som det så fint heter, investerar fortfarande i mig själv då och då samt har hunnit med ytterligare en tripp till NY. Mycket bra alltihopa.
 
Vi valde dagmammorna till O till slut. Eller "minidagiset" som jag kallar det. Hans sista inskolningsdag är idag. Han gråter när Jocke lämnar men det känns ändå ok. Ska bli spännande att se hans utveckling efter att han börjat mer på heltid där.
 
För övrigt? Jo, visst är det en del resor i röret. I maj blir det Rhodos och vi filurar på Frankrike i sommar. Får se om det blir så. Andra delar jag vill få på plats i pusslet om mig själv är att träna/röra på mig på ett mer regelbundet sätt. Det ska väl gå att få till på något sätt eller?
 
Nä, nu är det snart fika här på jobbet. Ser ut att bli en bra dag det här!

Kommentarer
Postat av: Ulle

Åh Frankrike! Trevligt :) Samma plats som förut? Visst var det så att du hade släkt där eller nåt sånt?

2013-01-29 @ 22:59:51
Postat av: Therese

Yes, samma ställer vad det verkar men inte samma hus. Vi hoppas få hyra en lägenhet via airbnb. Men det kan vi prata mer om i mars :-)

2013-01-30 @ 08:24:35
Postat av: Ulle

Men du det gör vi! :)

2013-01-30 @ 21:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0