Sverige-England

Om man måste vara gammal fotbolsspelare för att få bli kommentator så anmäler jag mitt intresse direkt. Herregud vilka klyschmaskiner de är! Här är mina lite mer udda iakttagelser och reflektioner.
  • Elmander håller på att bli gansa tunnhårig mitt uppe på skallen
  • Någon glömde väcka Granqvist på bussen så han försov sig. Alternativt kan någon ha tagit hans kam.
  • Englands tröjor är snygga men jag får lite rugbyfeeling över dem.
  • Gruyere är skutgott att äta till fotboll. Ett glas rött att dricka till, mmm..
  • Gillar ju inte Zlatan men hur gullig var han inte mot lillkillen som han skulle hålla i handen när de skulle gå in på arenan? Jag smalt.
  • Min man tar alldeles för seriöst på detta med fotboll. Har tom fått använda argumentet "sånt där språk passar inte en småbarnsförälder" ikväll. Hjälp vad gammal jag kände mig...
Ja det var väl allt för nu.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jajemen :) Hittade tröjor för 9:95. Det fanns faktiskt mycket i stl 74 som tur var. :) Det är ju helt enkelt för bra för att vara sant. Fina tröjor var de ju faktiskt oxå! :)

2012-06-18 @ 19:58:17
URL: http://amandajosefin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0