Träning

Ingen ursäkt längre.. Lilleman är fyra månader och äter som en häst och får därför en flaska på kvällen utöver amning. Jag kan därför lämna hemmet på kvällskvisten för att, tja tex, träna en sväng. Tycker ju att det är så kul när jag väl är på plats men vet ju redan nu att ett års bortavaro från organiserad fysisk aktivitet kommer göra mig sjukt trött och att det kommer ta lite tid (säkert flera hemska veckor!!) innan jag har något som kan kallas kondition. MEN, trots att jag redan ser svårigheterna så har jag idag tagit det första steget till att börja träna igen. Jag mailade Friskis att jag glömt bort min kod som behövs för att kunna boka pass och bad dem skicka en ny till mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0