Till alla lakansfabrikatörer

Snälla ni som gör påslakan, lakan och örngott och sedan säljer dem som sk "bäddset"; börja lägga i två örngott!! Det finns väl inga människor som bara har en kudde i sängen längre? Det vanligaste måste väl ändå vara att ha två? Jag och J har tom tre var. Men om vi fick två örngott som hör i ihop med påslakanet så skulle vi bara behöva ha två kuddar i sängen som inte matchar med de andra (av någon konstig anledning är de vita örngotten alltid i tvätten). Idag när jag bäddade rent så såg det så fint ut när det var nya påslakan och kuddarna som fått på sig varsitt matchande örngott. När jag seda kastade in två blommiga och ett prickigt så såg det inte lika elegant ut längre...

Kommentarer
Postat av: Josse

Det finns visst människor som "bara" har en kudde. Ett huvud, en kudde. Varför krångla till det!?

2012-01-04 @ 11:47:54
Postat av: Therese

Men det kanske beror på hur stor säng man har Josse? :-)

2012-01-04 @ 22:10:41
URL: http://theresemedmera.blogg.se/
Postat av: Josse

Jag ser din poäng. När man har 55 cm att förfoga över så kanske man inte får plats med 3 kuddar. MEN! När jag sover på hotell så slänger jag alltid bort alla kuddar utan en även om jag sover i en king size bed!

2012-01-05 @ 08:59:15
Postat av: Therese

Egentligen pratar jag bara ur utseendeperspektiv för jag sover knappt på kuddarna. Har huvudet lite längst ner på kanten på kudden.

2012-01-05 @ 10:41:07
URL: http://theresemedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0