New York!

Nu är det ju bara en månad kvar ungefär tills jag far iväg till New York igen. Imorgon är det precis ett år sedan jag och J gifte oss där. Tänk att det gått ett helt år.. Den här turen blir dock utan J. Jag, lilleman, min mamma och min minsta lillebror ska åka när lillebror har sportlov.
Jag har naturligtvis börjat med de sedvanliga förberedelserna; hålla koll på dollarkursen, göra packlistor i huvudet (extra spännande den här gången då jag även ska packa åt en 5-månaders!), beställa transporten från flyget och fundera på hur många par jeans jag ska köpa på Hilfiger den här gången. Ni ser, jag har bråda dagar i mitt mammalediga liv.
Är det någon som hr något bra NY-tips så får ni gärna dela med er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0