"Inte utan att man känner sig lite stressad"

Poäng till den som sätter citatet. Men det var inte det som jag skulle skriva om. Det är nämligen så att jag fyller 30 i år. Om nästan precis ett halvår för att vara exakt. Redan nu har jag börjat fundera på hur jag vill fira denna tilldragelse. Om ni tycker jag är tidigt ute kan jag bara säga att min morbror började planera sin 50-fest som går av stapeln i juni redan i juli 2011...
Funderar på att härma Pernilla och ha ett cocktailparty för mina tjejkompisar. Eller så kanske jag åker bort, blir kidnappad någonstans eller bara gör inget särskilt. Hmmm får se hur våren artar sig så kanske bitarna faller på plats.

Kommentarer
Postat av: Kerstin

På min 30-årsdag tog jag en svettig powerwalk för att se om förlossningen kunde sätta igång. Hehe. Funderar på att ha nån slags fest i sommar, kanske ihop med maken som också fyllde förra året. Hum. Om man nu orkar alltså...time will tell.

2012-01-26 @ 12:12:53
URL: http://spokmamman.blogspot.com
Postat av: Pernilla

Cocktail!!! Så härligt med drinkar och fina flickor i finaste klänningarna! Man blir så glad! ;) annat än spyig kofta o mysbyxor dagarna i ända! (talar för mig själv...)

2012-01-31 @ 20:23:54
URL: http://skogsfruns.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0