Badkaret

Idag på väg hem från babysimmet (lilleman bröt inte ihop av trötthet efteråt den här gången, jej!) så tänkte jag på mitt badkar. Det där jag hade innan badrumsrenoveringen. Den där fantastiska tingesten som "det är bättre om vi tar bort och väljer duschvägg istället, så vi får in en stor tvättmaskin. Blir nog bättre när vi säljer lägenheten en dag". Tror fortfarande det var ett rätt val. Men oj, vad jag kan sakna att tappa upp ett varmt, varmt bad med skum, badkulor, brus eller whatever i, vila huvudet mot badkarskudden, läsa lite eller bara somna en stund. Mmmmm...
Nä, måste gå nu och ringa och höra om jag kan komma hem till dem någon dag och bada.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0