Hemma

Nu är vi hemma från New York. Ett mer utförligt reseinlägg lägger jag på Oskars blogg men sammanfattningen är att det var en jättebra resa trots de tråkiga omständigheterna precis dagarna innan och Oskar är en idealisk resebebis.
Nu så lever jag ensam-förälder-liv då J är i Malmö nästan hela veckan. Än så länge går det bra men visst längtar vi efter honom. Jag längtar väldigt mycket när Oskar får sina små skrikattacker (tänder?) på kvällarna. Som tur var så tystnar han snabbt.
Egentligen borde jag plocka undan lite nu när han sover. Imorgon kommer en mäklare förbi och ska värdera lägenheten. Vi har inte gjort någon värdering sedan vi köpte loss den för snart två år sen. Ska bli spännande att se om nytt kök och badrum lönat sig. Eller rättare sagt hur mycket. Och jag vet att det inte är någon visning men ändå vill jag ha det lite visningslikt när mäklaren kommer. Kommer dock behöva be om ursäkt för den hängda tvätten i badrummet, babygymmet mitt på golvet, två tomma resväskor efter väggen i vardagsrummet och en posthög på bänken i hallen. Men de vissna tulpanerna kan jag nog komma ihåg att ta bort :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0