??

Har jag redan varit mamma i en hel vecka? Omg...
Imorgon flyttar vi ut till sommarstugan för vet ni vad? Badrumsrenoveringen drar igång! Yej vilken timing... Men nu har vi lärt känna vår lilla O ett litet tag iaf och det känns mycket bra. Han var egentligen beräknad till 3 oktober så han är lite tidig och vi trodde som alla andra att jag skulle gå över tiden och då hade renoveringen varit i full gång och vi hade egentligen bara packat våra väskor och tagt lillen direkt från sjukhuset ut till stugan. Det hade inte känts lika bra. Nu känner jag hur tröttheten satte klorna i mig och att språket blir sämre och sämre så lika bra att jag slutar skriva nu.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Oj vad har jag missat?? Stort grattis Therese! Berätta gärna med när du orkar och har tid.

2011-09-20 @ 08:19:08
URL: http://malikon.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0