En tanke

För ett par dagar sedan så slog det mig. Jag har inte sovit en hel natt på över två månader. Känns ganska konstigt när jag tänker att det är så lång tid och att jag inte reflekterat över det innan. Nu är O ett ganska snällt barn men visst vaknar han ett par gånger per natt och vill ha mat. Trodde kanske att sömnbristen skulle tära mer på mig än vad det gjort. Visst är det dagar då jag är väldigt trött framåt eftermiddagen (typ idag) och då jag med glädje brygger mig två koppar kaffe. Inatt tänkte jag dock på J. Han vaknar också varje natt när lilla O ska äta. Skillnade är ju att han kan somna om direkt men ändå han borde bli lite störd. Sen går han upp och går till jobbet och jobbar. Jag kan faktiskt gå och lägga mig mitt på dagen, välja om jag ska ringa samtal eller uträtta ärenden. J kan inte riktigt komma till sitt jobb och säga "jag vaknade några gånger inatt så jag är lite trött och kommer inte jobba så mycket idag". Dessutom har han de senaste veckorna haft massa olika fixarprojekt som börjar bli klara nu och ändå hinner han mysa med O, byta blöja och natta samt hänga lite med mig. Nä, jag är så imponerad av honom. Tänk vilken make jag skaffade mig :-)

Kommentarer
Postat av: pernilla

det är otroligt vad fort man kommer in i detta att vara sömndrucken typ hela tiden... Men vips så är de "stora" och sover hela natten ;D



Snart vill jag se tapetbilder!



Kram p.

2011-11-22 @ 12:58:55
URL: http://skogsfruns.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0