pepp

Känner mig ganska pepp idag. Trots att jag försov mig och pendeln var sen. Ikväll kommer härliga vänner och lagar pizza och kanske spelar ett eller annat spel.

Nu är det snart en hel vecka sen vi hade vår bröllopsfest. Tänk vad snabbt tiden går. trots att det var en av roligaste festerna jag varit på och att den blev så otroligt lyckad så känns det ändå lite som en lättnad att det är över. Det hände så mycket annat som påverkade planeringen och stämningen inför festen. tex en morfar som veckan innan fick både hjärninfarkt och hjärtinfarkt, lite andra sjukdomar i familjen etc etc. Men nog fasiken skulle jag ändå göra om det, för så kul var det.

Nu, fixa lite och kanske fundera på pizzapålägg.

Kommentarer
Postat av: K ♥

Härligt att kalaset blev lyckat! :) Jag är så innerligt glad över att vår fest blev kanon, känns underbart att ha ett så skojigt minne att se tillbaka på...grattis igen!!

2011-03-20 @ 07:49:07
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0