Att se mönster

Jag är en människa som tänker mycket i mönster. Försöker kategorisera och strukturera för att förstå. Idag gjorde jag en mycket positiv tolkning. De senaste två somrarna har jag tänkt "varför tog jag inte semester i juni?". Då har det varit jättefint väder i hela juni och när jag gått på semester i juli så har det varit lite sådär med vädret. Men idag gjorde jag reflektionen att det inte alls varit sånt där sprudlande sommarväder i år i juni. Det måste ju betyda att min semester blir solfylld och härlig i år!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej Therese! Jag tycker att det låter som en mycket bra tolkning. Tummen upp för det! Tycker Linda som också har semester i juli! :o) Hoppas att det löste sig med er bordsbokning, blev det någon fredagsmiddag?

2011-07-05 @ 13:32:26
URL: http://www.middagsbjudning.se
Postat av: Therese

Jorå! Nog blev det lite gott plock på Tranquilo. Mycket bra alkofria drinkar där också :-)

2011-07-06 @ 08:28:14
URL: http://theresemedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0