Freitag

Åhh vad skönt med fredag. Har varit så trött den här veckan. Men jag har också gjort många roliga saker, kompisdejter och mammadejt. Mamma och jag såg Kings speech igår. Se den är allt jag säger. Väldigt bra.

Om jag inte storknar av trötthet så ska jag och Jocke ta en middagsafter work efter våra respektive jobb. Så himla skönt att vi kan göra såna saker igen. Vi blev nog lite förvånande båda två när vi kom detta. När vi bodde i Karlstad gick vi gärna på Valfrids och åt deras delis. Idag ska vi se om vi inte ska gå till en libanesisk resturang i stan. Sen är planen att vi städar lite när vi kommer hem och efter det ska jag lägga mig i ett härligt bad innan På spåret. Härliga fredagstraditioner!

Kommentarer
Postat av: Magdalena

de är ju otroligt lättskötta. De står i fönster med ganska mycket sol och så får de vatten då och då. Jag är värdelös på att komma ihåg att vattna så därför överlever bara växter som inte behöver vattnas så ofta här hos mig. :)

2011-02-15 @ 10:00:44
URL: http://malikon.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0