Rutiner

Jag har misstänkt det länge, länge men efter semestern så har jag fått det bekräftat. Jag gillar rutiner. Särskilt på morgonen, då flyter allt liksom på. Sen efetr semesterna ringer klockan tio över sex. Jag går upp och gör min frukost, sätter på kaffet, äter och gör mig i ordning. Häller kaffet på en termosmugg, tar min matlåda och 6:50 går jag hemifrån. Termosmuggen är så effektiv (och jag ogillar allt för varma saker) så kaffet är fortfarande varmt när jag kommer fram till jobbet halv åtta så jag kan sitta och smutta på det samtidigt som jag går igenom mailen. Mmmmm, rutiner...


Kommentarer
Postat av: Veronica

Ha ha, det ser jag fram emot!

Håller med, man bara måste älska rutiner :)

2011-09-05 @ 21:17:51
URL: http://mizzv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0