Otroligt!

Imorse vaknade jag vid femsnåret och kände mig alldeles pirrig för att gå till jobbet. Föröskte somna om men det gick inte så bra så  tjugo i sex gick jag upp och ungefär en timme senare var jag på jobbet. Naturligtvis först och själv. Öppnade mailen och vet ni vad? På 4 veckors ledighet har jag endast fått 16 mail varav flera är reklammail! Fattar ni? Det är 4 mail i veckan! Jag har aldrig varit med om något liknande! Hade avsatt halva dagen för att kolla mail, gå igenom en enorm posthög (som inte heller fanns!) men nu ligger ju dagen fri känns det som. Uhh vad trevligt!


Kommentarer
Postat av: Ulle

Det låter helt underbart! Jag känner verkligen igen mig i detta att vakna tidigt innan jobbet. Är det det om ersatt dagen innan första skoldagen - för oss som faktiskt tyckte om att gå i skolan? Jag håller som bäst på och funderar på vad jag ska ha på mig min första dag (måndag). Ska man hålla kvar i sommarslapp och romatiisk stil eller ska man köra mer börsstilen? Så många frågor, så få svar.... Kram på dig i alla fall!

2011-08-09 @ 20:55:16
Postat av: Therese

Tur att vi är två! Jag valde också noggrant innan måndag vad jag skulle ha på mig. Jeans (jorå, de vanliga går fortfarande på!), rött linne (framhäver solbrännan) och en trekvartslång ljus jacka. Tres chic! Har valt hyfsat noga vad jag har på mig både igår och idag samt imorgon. Får se om jag orkar på fredag också :-)

2011-08-10 @ 07:14:55
URL: http://theresemedmera.blogg.se/
Postat av: K den Nyfikna

Therese!! Blev så nyfiken...bor det en liten i magen? Isåfall har jag HELT missat det, och om så är fallet: HJÄLP vad roligt, stort grattis från mig till dig. <3 Wiiieee!!!

2011-08-11 @ 09:08:02
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/
Postat av: K den Nyfikna

GRATTIS - åh vad roligt!! Iii! Så himla ovanligt att folk kniper käft såpass länge, gud, ungen är ju i princip här! ;) Alla (inklusive jag själv!) outar ju supertidigt i bloggar, på FB med mera. KUL Therese! Du kommer bli en supermamma! Kram o grattis än en gång!

2011-08-11 @ 13:33:39
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0