Wow!

Har varit på vinprovning för första gången i mitt liv. J fick det av mig i födelsedagspresent. Jag googlade upp det ett par dagar innan han fyllde i augusti och frågade om det fanns plats, det gjorde det och bara wow! Lilla torgets vinkrog här i Göteborg var stället och det var mysigt och 52 pers hade trängt in isg för att lyssna på mannen från Tre Kronors vinsällskap. Det var toppen och jag fick höra av våra bordsgrannar att det var verkligen något bra vi "lyckats" få plats på. Maten vi fick till var toppen den med. Tror jag ska tipsa min vän Linda om detta. Hon kan få laga pastan åt mig ;-) Om ni inte hittat tll hennes sajt så kan jag rekommendera ett besök. Det kommer vattnas i gommen på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0