Mina svagheter

Okej det är lite fler än två men två stora som kan orsaka problem är:

  1. Jag är urusel på att lämna tillbaka böcker på biblioteket. Jag flyttade från stan när jag var nitton och kom tillbaka när jag var 26. SKaffade ett nytt lånekort och tror ni inte det fanns kvar en skuld på 46 spänn på bibblan från tiden jag skrev specialarbetet i gymnasiet!
  2. Min andra svaghet på samma tema egentligen är att jag aldrig får postat brev. Jag kan lägga nycklar, mobiler och livsuppehållande medicin ovanpå men inte fasen kommer jag ihåg att ta det med mig när jag går på morgonen!

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Ha ha! Ett inlägg jag kunde skrivit själv - jag är usel på exakt de två sakerna du beskriver. Biblioteksböcker (ligger en hög här brevid...) och post. Fy 17! Hur blir man bättre?? Bara att bestämma sig, eller..? :)

2010-09-10 @ 07:33:48
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/
Postat av: Kim Jong Il

Du ska ju lägga den livsuppehållande medicinen UNDER kuverten förstår du väl.

2010-09-10 @ 07:53:11
Postat av: Hanna

Jag har fortfarande 29år gammal, alltid skuld på biblioteket, jag ska lämna dom imorn tänker min inneboende röst i huvudet. Fast sen blir imorn och imorn, ja du vet juh =)



Kolla nån kväll ni kan komma över på middag!

2010-09-10 @ 11:47:15
URL: http://hannalilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0