Advent

Tro det eller ej men jag har hunnit få upp alla ljus som ska upp till advent. I början avveckan kändes det som ett omöjligt uppdrag. Jockes föräldrar och syster kommer till helgen så det måste vara fixat och klart tills imorgon em, därav stressen. Men jag har inte kommit ihåg att plocka mossa till adventsljusstaken och nu känns det lite försent att plocka.. Blir svårt att hitta den under alla snö. Nä, blir en tur till Åhléns på lunchen för att köpa en liten påse.

En annan bra överraskning en dag som denna är att de skor som jag trodde jag slängt i en iver slänglust fanns inne i garderoben. Så idag är det jag som har varma och torra fötter när jag traskar ute i snön.

Kommentarer
Postat av: Lucke

Hejsan, vad göres? :)

2010-11-25 @ 10:53:51
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: William

Hur är det:)

2010-11-25 @ 11:46:12
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0