Pigg och uppgiven om vartannat

Så fort jag sätter mig i soffan så blir jag så trött. Men så ställer jag mig upp och pysslar igång med något och blir piggare igen. Men lite uppgiven blev jag för en stund sedan. Har dammat av glaspartiet i vårt vardagsrumsbord och tom sprayat och torkat av. Vad ser jag typ en timme efter? Jo, ett tunt dammlager. Suck säger jag... Vart kommer allt dammet ifrån?

Annars så tvättas det, skärs bort tapetskarvar och laddas för en trevlig helg. Imorgon går vi och äter för sista gången på Grill del Mundo på Storan :-( Lite tråkigt men vi har valt ett mycket bra sällskap, förra veckans brudpar så det blir nog trevligt ändå.

Nu sista vändan ner till tvättstugan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0