Hämnd?

Är lite småsur. Ska sluta mitt nuvarande jobb om två månader och håller på att avsluta allt som är på g. Nästa vecka har de satt in en blixtkonferens för stämningen i vår grupp är inte den bästa. Folk gråter och förtroendet för ledningen är typ på månen eller något annat väldigt långt bort. Förra veckan satt jag med känslan "tack och lov att jag ska sluta!" på den konferensen vi var på då.

Då jag också ska på bröllop nästa helg så har jag planerat sen länge hur nästa vecka ser ut med allt vad gäller biljettbokning mm för att ta mig från Göteborg till Karlstad. Förklarade detta för ena chefen och hon trodde att jag skulle kunna slippa för konferensen är inte så viktig för mig för jag ska inte vara kvar ändå. Men idag hörde den andra chefen av sig och sa att han ville ha med mig för "min energi bla". Ja den kommer verkligen vara på topp då ni tvingar mig på en konferens som jag inte vill åka på! Sen så är min gissning att han gör så bara för att han ska visa att han fortfarande bestämmer över mig. Han verkar vara arg på riktigt för att jag skaffat ett nytt jobb. Lite hämndtankar kanske? Så nu är jag småsur och stressad för att jag måste planera om en massa logistik. För hur kul är det att ta med sig alltifrån bröllopskläder, presenter, jobbdator etc etc från Göteborg via Stockholm och sen Karlstad. Suck, jag längtar efter mitt nya jobb där jag kommer ha mina kollegor i samma stad och samma hus!

Nu har jag gnällt av mig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0