Hobbygolvläggarfascist

Imorse ringde klockan 6.20. J:s klocka alltså. Han hade igår varit lite överambitiös i sin tro på när vi skulle gå upp en lördag för att börja med att lägga golv. Vid halv nio har han försökt väcka mig några gånger men inte nått önskar resultat så nu tar han i med hårdhandskarna. Han håller för in näsa så jag måste titta upp. Då står han där i sina fina arbetsbyxor (som en väldigt snäll sambo köpt till honom) och säger "nu får du gå upp för jag ska lägga golv". Så, då fick jag masa mig upp. Fick iaf äta frukost innan jag fick hjälpa till att bära ur madrasserna ur sängramen. Nu har jag förmodligen återupprättat mig själv för J kom precis ut ur sovrummet och kände kaffelukten och lade kommentaren "Åhh har du gjort kaffe till din hantverkare". Jag hoppas alla förstår mig nu när jag säger att jag kommer att fly lägenheten idag.. Vi är båda överens om att det är för allas bästa som jag gör det.

Kommentarer
Postat av: skogsfrun

jag förstår! ;)

Hoppas golvet blev fint?! vad för golv lade ni?

2010-03-28 @ 10:09:04
URL: http://skogsfruns.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0