Bevisad åsikt

Jag tycker mer och mer att bra böcker kan få fortsätta vara just det, bra böcker. Det behövs inte göras film på varenda boksuccé. Igår tycker jag mig ha fått bevis för min teori. Vi såg "Män som hatar kvinnor" (jag vet, 7 år efter alla andra..) och det var en riktigt skitfilm! Vi avbokar att få hem de två andra delarna så får vi ha kvar läsupplevelserna istället.

Btw; Manchester var riktigt roligt. Skrattade de flesta timmarna på dygnet och att få gå på en Premier Leaguematch var mäktigt.

 

//T


Kommentarer
Postat av: Kecka

Jag måste dock se Snabba Cash. Men det är ju lite mest för Joels leende :) Boken är suverän och vet att filmen inte rikitgt är som boken..men det gör inget :)

2010-02-11 @ 20:44:27
URL: http://keckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0