Stövlar återfunna!

Och till nästa gång: titta även i påsarna som står på skolådorna i garderoben...

För övrigt verkar jag ha någon form av magsjuka light. Sedan i fredags har jag magknip som attan. Inte hungrig och det jag dricker vill fort ut igen. Men jag mår ändå ganska bra. Idag har dessutom magknipet lättat jämfört med igår och i fredags. Det blir nog bra det här!

Har nu också fixat till Ipoden efter mitt lilla missöde på tåget i tsidags då jag bara skulle ladda batteriet lite och lyckades radera allt som var på.. Hanhavandefel fick ett ansikte...
//T

Kommentarer
Postat av: pernilla

det gör jag aaaaaaaaalltid! :D

2009-10-04 @ 16:49:23
URL: http://pernillatanner.blogg.se/
Postat av: Ulle

Magknip eller nytt steg i livet? Jag har blivit överraskad ganska ofta den senaste tiden så jag tar inget för givet längre, misstänksam till tusen!

2009-10-04 @ 18:26:25
Postat av: Therese

Ulle du kan vara helt lugn! Vanligt magknip ingen överraskning "inbakad". Jag själv skulle nog vara mest överraskad med tanke på tiden i månaden...

2009-10-04 @ 19:54:44
URL: http://theresemedmera.blogg.se/
Postat av: Ulle

Puhu! Nu kan jag andas igen :)

En av mina manliga barndomsvänner fick barn förra veckan, flickan ska heta Millie, vad tycker man om det egentligen?

2009-10-04 @ 20:37:05
Postat av: Therese

Vanillie i efternamn kanske :-)

2009-10-05 @ 08:46:22
URL: http://theresemedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0