Pussel

Utan någon vidare anmärkning på att jag sitter och pusslar en lördagkväll helt själv så vill jag bara säga följande:
Fy farao vad jobbigt det är med ett 1000-bitarspussel! Det tog mig långt över en timme att bara sortera alla bitar i olika högar efter vad det var för färg/motiv på dem. Sen satt jag i ytterligare en halvtimme kanske och lyckade sfå ihop 9 bitar i sammanlagt 3 olika kombinationer. Det ser ju inte ens ut som om jag börjat! Åhhh.. Återkommer om sisodär 14 år då jag är klar.
//T

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Hej Pusselkvinnan!



Vill gärna se bilder från Dömle - tack tack tack!! Pussel är för övrigt jättekul! Fast föredrar barnens tiobitarsvarianter..hehe.

2009-11-15 @ 15:58:28
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/
Postat av: Therese

10-bitars låter lite mer överkomligt.. Men jag har faktiskt fått ihop en liten snutt nu. Ska se om jag lyckas väcka min bakfulla sambo och få lite hjälp. Bilder kommer när jag lokaliserat dem på datron :-)

2009-11-15 @ 17:11:37
URL: http://theresemedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0