New York

Sitter och surfar lite på de stora och små shoppingställenas hemsidor. Hittar lite jag vill ha. Bla det här halsbandet. Hur snyggt var inte det? De här örhängena kommer kanske slinka med hem också om de finns kvar. Jag är ju en riktig sucker för pyjamasar. Sist jag var i NY så följde det med två stcken hem. Kanske en sån här jag ska ha den här gången? Sen ska det även bli ett eller flera besök till det här stället. Känns bra att ha skrivit det här inlägget. Så jag kommer ihåg alltså. Det är alldeles för långt kvar till januari för att jag ska minnas...
//T

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ska ni åka till New York, va avundsjuk jag blir! Jag är ganska kort, tror du skulle kunna packa ner mig i väska och ta med mig ;-)

2009-11-17 @ 16:38:03
URL: http://hannalilla.blogg.se/
Postat av: Therese

Jag får ju ha med mig två väskor a 23kilo. Klarar du det? Hem får du dock ta dig själv för då är jag fullastad med shopping tror jag :-)

2009-11-18 @ 10:10:05
URL: http://theresemedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0