Härlig helg!

Hade två härliga tjejer på besök i helgen. De var inbjudna av mig till en hemlig överraskningshelg. Det innebar rent praktiskt en tur till Skagen i grannlandet. Hur skönt som helst hade vi det igår! God lunch, härligt väder och trevligt sällskap. Sen däckade vi i soffan på kvällen även om min adrenalinnivå steg lite iom Robinson. I love it! En hemlig dröm jag har att få vara med någon gång.

Nu ska jag snart iväg på ytterligare ett möte angående eventuell ombildning av våra hyresrätter. Spännande att få höra vad som sas i förhandlingarna. Imorgon är det avfärd till Stockholm och någon kursgård i tre dagar. Hoppas på fint väder och trevliga kurskamrater. Man får ju nätverka på alla ställen :-)
/T

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Sök Therese...sök!!

2009-05-25 @ 19:21:54
Postat av: Anna

Tack för en underbar helg

2009-05-28 @ 09:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0