Tipset

Efter tips från Sara så ska jag börja skirva en läsdagbok. Alltså en liten bok där jag skriver ner vad jag tyckte om boken jag precis avslutat. Första boken som det kommer skrivas om är Aldrig fucka upp som bör ta slut ikväll. Om den kommer jag skriva att Jens Lapidus verkar försöka fylla ut de sidor han lovat förlaget med så många detaljerade beskrivningar som möjligt. Ibland är det nästan tråkigt att läsa, speciellt i början. Men mer i mitten så kommer han igång ordentligt och allt flyter på. Nu mot slutet halkar han tillbaka till omständigheten men det gör inget för det är så spännande att se om det slutar så som jag tror.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hmm, den är inte/kommer inte att vara med i min samling, men det ska bli spännande att höra vad du tyckte! Han har ju gett ut en tredje nu, Gängkrig 145, som är tecknad. Lite annorlunda sådär.

2009-07-09 @ 19:38:03
URL: http://pinkshit.blogg.se/
Postat av: Therese

Nja, jag har nog ocks fått nog av Lapidus nu. NÅgot tecknat tror jag inte jag kommer "läsa" :-)

Nä, i sommar blir det Marie Jungstedt, Läckberg, Anna Jansson (snart klar)och Denise Rudberg tänkte jag. Och Nesbö :-)

2009-07-10 @ 07:49:26
URL: http://theresemedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0