Kreativa problem

Jag har en liten att-göra-lista som verkar vara precis lagom lång för att fylla min 1,5 vecka som är kvar till semestern. Just nu lider jag dock av lite kreativitetsproblem. Jag ska verksamhetsplanera lite smått hade jag tänkt mig. Men jag kommer liksom ingenstans. Hittar inget bra "system" för hur jag ska lägga upp sånt som är bra idéer och vad jag ska göra av dem och samtidigt lägga in sådant som redan är bestämt att det ska göras. Har börjat klottra lite på whiteboarden i konferensrummet men mer än så är det inte. Hoppas på ny energi efter lunch. Om inte det funkar får jag kanske ta till ett av mina piller och hoppas på det bästa. Philip: bara 17 kvar nu...

Kommentarer
Postat av: Flip Fire

Jag väntar tills du är desperat nog att betala mig för att ta emot dem. The day will come.

2009-07-01 @ 17:07:47
URL: http://philipwildenstam.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0