Utmanar mig själv

Jag har tråkigt ikväll. Så därför utmanr jag mig själv när jag hittade utmaningen nedan. Så håll tillgodo om ni orkar läsa, som sagt bara lite underhållning för mig själv...

Regler: Det är svårare än du tror! Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn. Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug! Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar (förutom fråga 1).
Lycka till!

1. Vad heter du?
Therese
2. Ett ord på fyra bokstäver? Tror
3. Flicknamn? Tina
4. Pojknamn? Thomas
5. Yrke? T-shirtproducent
6. Färg? Turkos
7. Klädesplagg? Trosor
8. Mat? Tiramisu
9. Sak i badrummet? Toapapper
10. Plats/stad? Tokyo
11. Orsak att vara sen? Taxistrejk
12. Något man skriker? Taaadaaaa!!
13. Film? Top Gun
14. Något man dricker? Taittinger!!!! Mer än gärna!!!!
15. Band? Take That
16. Djur? Torsk
17. Gatunamn? Tegnérsgatan
18. Bil? Toyota
19. Sång? Take on me
20. Aktivitet med mer än en deltagar? Tennis


Så då har jag fördrivit några minuter innan det är dags att gå och lägga sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0