Förändringarnas vind..

Eller vind lät lite för dramatiskt tror jag. Snarare en liten pust, eller det vinddraget man får av en utandning. Känner iaf att jag fått en nytändning på jobbet. Hoppas den håller i sig. Ska dessutom får jobba med lite andra saker också och det känns jättebra! Annars så är jag väldigt trött och går på någon form av överenergi just nu. Vi jobbade även helgen och först imorgon kan jag plocka ut en av de lediga dagarna. Så jag blir genast mycket gladare när jag tänker på att det är fredag för mig idag. Fast det är torsdag och det får jag inte glömma av för ikväll är det golfkurs igen. Åhh vad roligt det! Fast i tisdags var tränaren lite sur, det märktes.. Inte på oss utan på ett datorhaveri som inträffade minutrarna innan vår kurs började. Men i ungefär en timme var han lite kort och putt (hö hö hö, golftränaren putt!!). Jag vet nu att jag flackar med axeln iaf. Höjer den när jag slutför svingen. Jag måste hålla nere den mer. Att golfen var mycket svårare än jag trodde (men hur svårt ska det egentligen vara att göra en upprepande rörelse och få samma resultat? Det är iaf skitsvårt!) har gjort att jag reviderat mina planer på att ta en major. Jag lägger det ca 2,5 år framåt i tiden istället för 1 år. Känns mer trovärdigt.

//T

Kommentarer
Postat av: spiderchick

sv. kissie är väl humor på sitt sätt. Kanske =)

2009-08-20 @ 13:05:04
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0