Välkommen till 2009

Jobbar hemma idag. Vi får nämligen inte lov att använda våra jobbmailar och då typ 85% av allt arbete sker från den var det onödigt att åka in och sitta på kontooret hela dagen. Jag och mina kollegors sköt nämligen av en av de mest inkompetenta IT-supporterna någonsin tror jag. Jag skulle hellre ha det där knäppa gänget i tv-serien "IT-supporten" än att behöva hanteras av dem som sköter det nu. Det är väldigt få av oss som tror att det de gör nu ska gå problemfritt (har inte gjort det hos någon annan  som genomgått samma sak ännu...) och många räknar med bortfall av mail och ingen tillgång till den förrän efter långhelgen. De som är optimistiska (those sorry bastards) tror att vi får tillbaka mailen i eftermiddag. Nu har jag avreagerat mig. Over and out
//T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0