Onsdag

Kan man nästan säga att det är idag. Eftersom det bara är halvdag på torsdag så känns det så :-)
Allt flyter på. Idag hade jag en jätterolig fika med en tjej jag inte träffat på år. Men lite oftare än så hoppas jag att vi kommer ses framöver. Såg nu att det är hockey. Tänk vad snabbt det blir ointressant när ens lag åkt ut. Nä, jag räknar ner tills klockan blir nio och jag kan se House. Imorgon så ställer jag klockan lite tidigare. Ska iväg till något så spännande som cellprov hade jag tänkt mig. Smidigt här i Västra Götaland. Det är mer drop-in en dag i veckan. Ni kommer väl också ihåg att gå och göra era cellpov? Mycket viktigt! 

Kommentarer
Postat av: Ulle

Vad skönt att du finns som en lite påminnare om allt det viktiga i världen. Ska försöka få till en tid som passar men jag kommer hem så sent om kvällarna. MEN det är ju superduper vikitgt faktiskt.

2009-04-07 @ 23:06:24
Postat av: Therese

Man kan säga att jag är som ditt samvete. Lite som Benjamin Syrsa. Therese och Benjamin liksom...

2009-04-08 @ 17:29:38
URL: http://theresemedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0