När blev jag långsam?

Den där golfkursen som passade mitt schema bäst hade ju en plats kvar. Varför ringde jag inte och ställde den enda frågan jag hade i typ förrgår? Nu är ju kursen full! Nu kommer jag inte bli ett golfproffs ändå. Jag hade ju redan satt sprätt på vinstpengarna från mina första tävlingar i tanken. Varför vill alla andra också testa golf nu? Det är ju ansett som en rikemanssport och det är tydligen finanskris, så varför? När blev jag så här långsam så jag inte tar mig för vad jag tänker att jag ska ta mig för direkt?

Nä, nu ska jag göra mig iordning för en kväll som går ut på att jag "pluppar" folk och roas av Pontus Enhörning samtidigt som jag smaskar på italiensk buffé. Ni som är i Göteborg är alla välkomna till Trägårn från 17:00 och framåt.
//T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0