Borås Borås

Destinationen idag är Borås. Lite intervjuer och allmänt karriärsnack är tanken.

Fick komma till tandläkaren igår. Han bli lite orolig då de diskuterade kort om de skulle dra tanden direkt men de enades till slut om en spolning och sen fick jag med mig mastodontsprutan hem. Ska nog lägga ut en bild på den. Den ser ut som en sån där parodispruta, så stor är den. Den ska jag sticka in i den lilla tandköttsfickan som jag har runt tanden och spruta till så att vatten eller koksaltlösning eller whatever spolar bort gojs som kan samlas där. Så nu leker jag tandläkare hemma.

Nu avfärd mot Borås!
//T


Kommentarer
Postat av: Anna

Synd, jag var där igår hela dagen!

2009-04-23 @ 12:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0