Måndag igen

Nu är helgerna över (nja, trettonhelgen kommer ju nu till veckan men ni förstår vad jag menar). Vi hade en toppenjul och nyår. Fick fin paket och maten satt där den skulle som alltid.
Min minsta lillebror fick New Yorkresan i julklapp så nu känns det som om jag kan ta ut all förväntan och glädje över den på riktigt. Tänk er själva att behöva hålla tyst om detta sen mitten av oktober! Både jag och mamma har hållit på att försäga oss flera gånger. Men nu kan planeringen ta vid på riktigt. Min fjärde gång i NY, mammas andra och lillebrors (och lillemans) första. Wiii vad kul det ska bli.
Som om det inte räckte med reseivern så reserverade jag och J en resa till hela lilla familjen igår. Om J kan få ledigt så far vi på en riktig familjesemester med all inclusive och hela tjotta ballongen vid kristi flygare på Kreta.
Idag blir det väldigt lugnt här hemma. Igår kväll fick jag plötsligt feber och frossa. Samt lite ont i ena bröstet så troligtvis var det en släng av mjölkstockning. Vaknade dock feberfri men ganska trött. Så kaffet har varit min bästa vän nu på morgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0