Här är jag!

Jag är hemma från Frankrike sen ett tag tillbaka, har bara inte blivit av att jag uppdaterat. Men nu kommer det! Frankrike var jättebra (dock har all solbränna redan runnit av, varför händer alltid det?), jag har börjat mitt nya jobb (en av anledningarna till kass uppdatering) och det är jättekul!

Ikväll har jag varit en väng på Way out West. Roligt men en tanke slog mig; att försöka vara unik är bra men då alla förösker det och det slutar med att alla ser likadana ut så blir det lite klichéartat.. Så var det med publiken idag. Men lite variationer var det och det kändes som om det hela var en stor modevisning för vanliga människor. För det var väldigt många som var där för att visa upp sig...

Kommentarer
Postat av: mirenaa

i min blogg har jag startat en tävling om vem som blir veckans blogg!

om du vill kan du rösta på ditt val eller så kan du hoppa in i tävlingen men då får du göra det innan onsdag för då slutar tävlingen:)

ha en bra dag!

XOXO//mirenaa

2010-08-16 @ 17:20:30
URL: http://mirenaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0