En att-göra-lista med hjärtklappning

Min att-göra-lista växte väldigt förut. Och allt med tidspress.. Så nu har jag lite hjärtklappning. Vill ha en liten (oavlönad) assistent. På min privata lista så är det också lite körigt... Jag ärorolig för att min anmälan till kurserna i höst inte ska gå igenom pga någon fjantig PIN-kod eller vad det var men nu har jag beställt en sån iaf. Sen måste jag komma ihåg att skicka in kopia på mitt examensbevis på den utbildning jag faktiskt läst (borde inte sådant finnas i registren?). Och till slut så vill jag stämma av min kalender med datumen för nybörjarkursen i golf. Phu..
//T

Kommentarer
Postat av: Anonym

Golf?! Moderat!:P

2009-04-14 @ 21:24:56
Postat av: Ulle

Golf?! Moderat! :P

2009-04-14 @ 21:25:43
Postat av: Therese

Nä, det är det väl inte i dessa kristider :-)

Sen så tänker jag att om jag ska vara med i en stegtävling igen så blir ju en golfrunda ett säkert vinnartips ;-)

2009-04-15 @ 07:53:46
URL: http://theresemedmera.blogg.se/
Postat av: Anna

Golf??? Nya kurser??? Va??? Inte lite överambitiöst. Tänk på oss stackare som somnar i soffan när vi kommer hem från jobbet! Ha lite medlidande och verka trött i alla fall :-)! Men återigen, golf??? Det trodde jag aldrig om dig!

2009-04-15 @ 09:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0