Oh no

Det finns någon liknelse att man ser en olycka hålla på att hända men man kan ändå inte sluta titta. Det hände mig nyss. För jag hoppat av tåget går det en tjej (18 år?) framför mig. Hon har rights på sig (iaf här i götet har det blivit väldigt inne att använda tights som vilka byxor som helst, dvs det behöver inte vara en längre tröja som täcker rumpan numer). Nåväl, när hon tog på sig imorse så var det nog mörkare hemma hos henne än vad det är ute nu. För annars skulle hon upptäckt att tightsen var helt genomskinliga! Alla, verkligen alla såg henne svarta string! (Som jag för övrigt inte trodde att någon använde längre..). Jag hade faktiskt gått fram och sagt till henne om hon inte varit så snabb med att försvinna i myllret på centralen. Jag kan riktigt känna paniken i henne när hon märker eller får påtalat genomskinligheten. Brrrr...

Kommentarer
Postat av: Ulle

Jag fattar inte detta mode, man ser det även i huvudstaden. Jag tror inte att jag sett någon som inte exponerat sina trosor på samma gång. De är inte gjorda för att vara byxor! Och ja ärligt vem har string nuförtiden!? Hälsningar pensionären...

2013-05-03 @ 16:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0