Det här med allt

Jag fick lite av en kris när jag fyllde 30. Nu berodde det kanske inte bara på åldern utan fler faktorer. Men just nu uppehåller jag mig lite vid åldern. Jag är lite inne i fasen "vad vill jag?" Både hur jag vill må och uppnå. Det är liksom inte så lätt som det låter. Jo, självklart vill jag må bra och komma till ett ställe där jag kan acceptera att ha en dålig dag och känna mig lite låg.

Men vad jag vill uppnå.. Den är klurigare. För jag har konstaterat att jag vill ha mål att uppnå. Ibland önskar jag att jag varit en person som var nöjd med att bara glida på men nä.

I min strävan att bli kompis med mig själv så tror jag att komma fram till vad jag vill. Väldigt filosofiskt detta men någon som kanske läser här känner igen sig lite och kanske har något tips. Emottages tacksamt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0