Fixa dona

Oskar bestämde sig för att sova länge och därmed missar vi rytmiken. Gör inget för jag råkar vara på ett litet fixa och donahumör idag ändå. Ni vet sånt där då man dammar ganska spontant, ställer saker på rätt plats från början och inte "jag ställer den där den ska vara sen" och sen aldrig inträffar. Jag har även sprayta diverse regöringssprayer på olika ställen samt vikt en tvätt och hängt en ny. Typiskt att man inte kan vika lakan själv (eller det är mycket jobbigare) för annars hade jag gjort det och fått undan dem också. Nä, nu dags att organisera återvinningen som jag och lilleman ska gå ut med sen.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Haha, ja, det gör jag gärna!!

2012-02-04 @ 14:13:44
URL: http://pernillatanner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0