Vad hände?

Visst var lite snorig igår i näsan och yttepytte ont i halsen. Sen kanske jag vaknade av att jag hostade några få gånger inatt. Och visst fanns det kvar lite yttepytteont i i halsen imorse. Men det försvann ju på väg till jobbet. Varför känner jag mig helt väck nu då? Skakig fast ändå inte. Gick och hämtade den minsta av mina mackor jag har med till fikat och har även tryckt i mig några vindruvor. Detta med tanke på om det är blodsockret som dippade. Nu sätter jag mig och läser skollagen lite till och hoppas på det bästa.

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Usch, hoppas det inte blev någon sjukdom av det.



Skönt att höra. Men jag har en kompis som gick i det också som inte alls tyckte att det var bra och blev ganska rörigt. Så det är nog olika från olika skolor. Men jag har bara hört positivt från andra föräldrar på skolan, så det blir säkert bra. :)

2011-05-27 @ 12:53:12
URL: http://malikon.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0