Hemma

Nu är jag hemma. Gjorde en riktigt bra nämnd idag. Jag tränar på att få vara glad när jag själv känner att jag gjort något bra och idag var jag en utmärkt styrman. Men nu är jag trött. Tar mig just nu ett glas med färskpressad apelsinjuice (gillar verkligen bröllopspresenten som var en juicepress till Kitchen Aid) innan de-make-up och nedkrypande i sängen lagom till Lyxfällan. Imorgon ska mamma få uppleva sin julklapp när vi ska på Sunset Boulevard. Hoppas den är bra. Ja, detta var väl allt, kära dagbok.

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Hur var Sunset Boulevard?



Absolut. Vad vill ni få ut av resan? Storstad, sol, spa, natur, kultur? När?

2011-03-28 @ 20:27:41
URL: http://malikon.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0