Mogen

Tror jag snart är mogen för att göra ytterligare en rensning av vänner på fejan. Den här gången går jag på "jobbiga statusar-kriteriet". Då ligger en tjej väldigt risigt till... Mest förekommande status från henne är sk "kedjestatusar" typ älskar du ditt syskon sätt detta på din status. Suck.. Efter det är det lite olika varianter på "ska gå och lägga mig", "ska äta middag" och "dags att hämta gubben". Lägg däremellan in något gnäll på arbetsförmedlingen så har du den här tjejens facebookliv.

Det är lite lustigt det där, de som addade mig tidigt i mitt facebookliv, de tryckte jag ja på direkt egentligen utan någon eftertanke. Men så fort facebook blev större så kunde jag också börja värdera mer vilka jag faktiskt skulle vilja ha på min lista. En tjej har addat mig tre gånger och jag har sagt nej alla tre. Tror hon fattat nu..

Kommentarer
Postat av: Maria

Men vad gör man med dom som IRL säger: Du har inte svarat på min vänförfrågan på FB, det MÅSTE du göra!



Panik! Kvinnan är galen och jag vill icke ha henne i mina statusrader, kommenterande och snokande... Tyvärr är hon en arbetskamrat =(

2011-06-23 @ 20:49:25
URL: http://fyratjejerifamiljen.blogg.se/
Postat av: Therese

Var hon så rak att hon frågade varför du inte accepterat henne? Då är det ju hon som inte fattar de nya sociala reglerna. Hu vad hemskt att få den frågan!

2011-06-27 @ 13:37:11
URL: http://theresemedmera.blogg.se/
Postat av: Linda

Håller helt och fullt med. Gör själv rensningar då och då och generellt märker jag att jag var tokmycket mer av en "ja"-sägare i början. Kör så det ryker!

2011-07-05 @ 13:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0