Tiden flyger

Och jag är redan inne på tredje veckans semester. I lördags fyllde jag år. 29. Nästa år byter jag ruta på undersökningar där man ska kryssa i vilket åldersspann man hör till. Jag hör till en av dem som älskar att fylla år. I år fick jag dessutom firat i nästan en vecka. Mammas present var nämligen att åka till Kosta Boda Art Hotel. Om ni inte varit där så kan jag starkt rekommendera det. Förra tisdagen när vi kom ner så strålade solen och när vi lade oss vid poolen så kändes det som en medelhavssemester.

Köpt ny bil har vi också hunnit med. J ville bara "kolla lite" och det slutade med att vi kom ut med ett köpeavtal på en VW Passat, svart och snygg. Nu är den i vår besittning och så bra den är!

Nu inväntar jag bara lite bättre väder för resten av semestern. Lite för blek fortfarande för mitt eget bästa...

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Grattis! :)

2011-07-26 @ 15:57:59
URL: http://malikon.wordpress.com
Postat av: Linda

Men jäklars Therese, jag har ju helt missat att gratta dig hju!! Så här kommer ett oerhört för sent men inte desto mindre hjärtligt jättestort GRATTIS. Hoppas att du hade en fantastisk dag. När ses vi igen, jag har hört rykas om att du och AK går mot samma planer här snart. Det hade jag helt missat. Spännande!

Kram från Linda

2011-08-11 @ 15:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0