Resfeber

Nu har jag fått resfeber på riktigt! På fredag lyfter vi och just nu gör jag mina sista timmar på jobbet innan det är dags för lite ledigt.

Har youtubat wedding city hall idag. Man kan väl säga så här, det lär vara snabbt överspelat.. Själva vigseln alltså. Först blev jag nog lite chockad över första filmen jag såg. Kände "va är det inte mer?". Sen såg jag några som faktiskt hade klätt upp sig lite och "uppförde" sig och då kändes det mycket bättre. Så nu ser jag frame mot det igen. Håll tummarna för fint väder så vi får så där härligt, vackra bröllopsbilder.

Kommentarer
Postat av: Ulle

Det kommer säkert att bli helt underbart!

Önskar dig/er all lycka! Ser fram mot bildbevisen!



Som du ser så har jag en blogg nu (igen) - får se hur det går med mina uppdateringar från andra sidan jorden.

Kram kram!

2011-01-04 @ 15:54:26
URL: http://uuicr.blogspot.com
Postat av: skogsfrun

hoppas ni får en underbar resa och en fin vigsel!

Massa lycka och grattis i förskott då ;D

Kram

2011-01-06 @ 21:26:18
URL: http://skogsfruns.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0