Lunka på

Lunka på.. Lite så känns det. Allt bara lunkar på. ganska skönt måste jag medge. Trivs väldigt bra med ringen på fingret också. Det tog inte lång tid att vänja sig vid den. Men vad repig den blir fort! Vi hade hört att vitt guld gärna blir lätt repigt och lite märken men seriöst, jag har haft en i lite drygt en vecka och man kan tro att jag varit i krig i ett år! Men jag pratad med några andra tjejer soms a att i början bryr man sig väldigt och sen inser man att det kommer bli märken av precis allt oh så slutar man bry sig.

Tänker faktiskt inte skriva något om valet. Jag låter det gå en vecka eller två och sen öppnar jag öronen igen. just nu känns allt hysteriskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0