Lärdomar

Mitt cyklande fortsätter. Nu inne på dag 2. Lärdomar hittills:

  • När man susar fram i en nerförsbacke ska man ha munnen stängd. Inte lite avslappnat halvöppen (läs tanklöst öppen) för då kan lite olika kryp flyga in.
  • Man får väldigt ont i rumpan av cykling. Men om man bara genomlider de första minutrarna så mjukar det liksom upp sig och gör inte lika ont sen.

Sen tror jag att jag håller på att bli en "riktig" cyklit. Idag har jag tex gjort mina första omkörningar samt suckat lite åt en medcyklist som knappt höll styrfart. Jag är på G!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Vätternrundan nästa!

2010-07-01 @ 12:47:21
URL: http://mizzv.blogg.se/
Postat av: Therese

Ohh yes!

2010-07-02 @ 07:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0