Jag är här

Det har blivit en lite ofrivillig och en frivillig bloggpaus. Svårt att uppdatera i NY och sen vi kom hem för en vecka sedan så har jag inte haft någon lust.

Vi hade iaf en jättebra resa till New York. Vi höll på att planera nästa tripp dit redan innan vi åkte hem. Nu är det snart dags för Manchester och i sommar Frankrike. Blir mycket resor på lite drygt ett halvår men roligt som attan.

Just nu ligger jag på mitt hotellrum i Stockholm. Snart känns det som om jag borde få en övernattningslägenhet här, så ofta är jag här nu känns det som. Kom i måndags, åkte hem i tisdags. Tog tåget upp imorse och åker hem igen på söndag.

Nästa vecka är som tur är lite lugnare men då händer det spännande saker på det privata planet istället. Vi ska äntligen ha köpstämma för att se om vi får en majoritet som säger jag till en ombildning. Hoppas ni håller tummarna för oss.

Vi hörs!
//T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0